Zajistíme kompletní IT servis a to zejména pro menší a střední firmy, které nemají / nepotřebují svého IT specialistu. Spolupráce je možná jak na smluvní periodické bázi s garancemi odezvy, telefonickou podporou a vzdáleným dohledem, tak pouze jednorázová, při řešení aktuálních problémů.

Spolupráce může zahrnovat tyto oblasti:

Hardwarové a softwarové servisní práce:

  • opravy počítačů, preventivní údržba, čištění, zrychlení
  • opravy notebooků, preventivní údržba, čištění, zrychlení
  • opravy monitorů
  • opravy projektorů
  • opravy záložních zdrojů
  • opravy serverů
  • opravy zálohovacích zařízení
  • opravy tiskáren a multifunkčních zařízení, preventivní údržba, čištění
  • zrychlení počítačů - softwarová údržba, odstranění AdWare a Mallware, upgrade hardwarových komponent
  • záchrana dat z porouchaných počítačů, notebooků a dalších zařízení
  • převod dat z dosloužilých zařízení na nové stroje
  • antivirová kontrola, odvirování, doporučení vhodného antivirového řešení

Konzultační činnost a podpora:

  • připojení k internetu, výběr, zprovoznění, řešení problémů
  • prodej počítačů, doporučení konfigurace, instalace
  • prodej a doporučení notebooků, instalace
  • prodej a doporučení vhodných tiskáren, instalace
  • prodej, doporučení, instalace a správa serverů, smluvní závazky a garance zásahu
  • prodej, instalace a správa IP kamerových systémů
  • servisní zásahy u partnerů v místě instalace
  • doporučení a prodej vhodného softwarového vybavení
  • podnikatelský informační systém PROFIT

Bezpečnostní poradenství a počítačové sítě:

  • vytvoření, instalace, zprovoznění podnikové počítačové sítě, kabelové, WiFi
  • záloha dat, zavedení vhodného zálohovacího systému, s cílem zabezpečit data partnera a zajistit jejich obnovu v požadovaném čase v případě neočekávané události
  • zabezpečení ochrany IT systémů před viry a dalšími škodlivými kódy
  • doporučení vhodných zařízení za účelem ochrany IT systémů a dat před výpadky napájení
  • zajištění ochrany IT systémů před neoprávněným přístupem zevnitř počítačové sítě
  • zabránění neautorizovanému průniku do podnikové počítačové sítě nežádoucími typy a způsoby komunikace zvenčí

Technická podpora:

smluvní zajištění dostupné, rychlé technické podpory - snížení nebo úplná eliminace finančních ztrát způsobených výpadky IT technologií

  • telefonická podpora a vzdálená pomoc uživatelům
  • emailová podpora uživatelů
  • vzdálená správa serverů, pravidelný dohled
  • pravidelná kontrola zálohovacích systémů
  • pravidelné profylaktické prohlídky
  • garantovaná odezva technické podpory
  • garantovaný čas nástupu technika na servis klíčových zařízení

Ekonomicko-poradenské služby:

  • doporučení vhodného poskytovatele internetového připojení
  • doporučení provozovatele webhostingu
  • vypracování dlouhodobého konceptu tiskového řešení, s ohledem na potřeby partnera (úspora peněz, zvýšení komfortu práce, zvýšení zabezpečení tisků, zajištění tisků v případě poruchy zařízení, přehled o nákladech a jejich plánování na tisky, snížení časové náročnosti se správou tiskového prostředí atd.) 
  • úspory energie - výběr, doporučení nových úsporných počítačů a monitorů, snížení spotřeby elektrické energie, snížení nákladů
  • optimalizace struktury počítačové sítě - zajištění optimální dostupnosti zařízení a dat
  • kontrola uživateli používaných programů, legálnost, návrh nápravy
  • plánování - plán rozvoje IT, životní cyklus, předvídatelné náklady, úspory spojené s opravami a výpadky zastaralých zařízení
  • školení zaměstnanců