Zajistíme kompletní IT servis a to zejména pro menší a střední firmy, které nemají / nepotřebují svého IT specialistu. Spolupráce je možná jak na smluvní periodické bázi s garancemi odezvy, telefonickou podporou a vzdáleným dohledem, tak pouze jednorázová, při řešení aktuálních problémů.
Spolupráce může zahrnovat tyto oblasti:
Hardwarové a softwarové servisní práce:
- opravy počítačů, preventivní údržba, čištění, zrychlení
- opravy notebooků, preventivní údržba, čištění, zrychlení
- opravy monitorů
- opravy projektorů
- opravy záložních zdrojů
- opravy serverů
- opravy zálohovacích zařízení
- opravy tiskáren a multifunkčních zařízení, preventivní údržba, čištění
- zrychlení počítačů - softwarová údržba, odstranění AdWare a Mallware, upgrade hardwarových komponent
- záchrana dat z porouchaných počítačů, notebooků a dalších zařízení
- převod dat z dosloužilých zařízení na nové stroje
- antivirová kontrola, odvirování, doporučení vhodného antivirového řešení
Konzultační činnost a podpora:
- připojení k internetu, výběr, zprovoznění, řešení problémů
- prodej počítačů, doporučení konfigurace, instalace
- prodej a doporučení notebooků, instalace
- prodej a doporučení vhodných tiskáren, instalace
- prodej, doporučení, instalace a správa serverů, smluvní závazky a garance zásahu
- prodej, instalace a správa IP kamerových systémů
- servisní zásahy u partnerů v místě instalace
- doporučení a prodej vhodného softwarového vybavení
- podnikatelský informační systém PROFIT
Bezpečnostní poradenství a počítačové sítě:
- vytvoření, instalace, zprovoznění podnikové počítačové sítě, kabelové, WiFi
- záloha dat, zavedení vhodného zálohovacího systému, s cílem zabezpečit data partnera a zajistit jejich obnovu v požadovaném čase v případě neočekávané události
- zabezpečení ochrany IT systémů před viry a dalšími škodlivými kódy
- doporučení vhodných zařízení za účelem ochrany IT systémů a dat před výpadky napájení
- zajištění ochrany IT systémů před neoprávněným přístupem zevnitř počítačové sítě
- zabránění neautorizovanému průniku do podnikové počítačové sítě nežádoucími typy a způsoby komunikace zvenčí
Technická podpora:
smluvní zajištění dostupné, rychlé technické podpory - snížení nebo úplná eliminace finančních ztrát způsobených výpadky IT technologií
- telefonická podpora a vzdálená pomoc uživatelům
- emailová podpora uživatelů
- vzdálená správa serverů, pravidelný dohled
- pravidelná kontrola zálohovacích systémů
- pravidelné profylaktické prohlídky
- garantovaná odezva technické podpory
- garantovaný čas nástupu technika na servis klíčových zařízení
Ekonomicko-poradenské služby:
- doporučení vhodného poskytovatele internetového připojení
- doporučení provozovatele webhostingu
- vypracování dlouhodobého konceptu tiskového řešení, s ohledem na potřeby partnera (úspora peněz, zvýšení komfortu práce, zvýšení zabezpečení tisků, zajištění tisků v případě poruchy zařízení, přehled o nákladech a jejich plánování na tisky, snížení časové náročnosti se správou tiskového prostředí atd.)
- úspory energie - výběr, doporučení nových úsporných počítačů a monitorů, snížení spotřeby elektrické energie, snížení nákladů
- optimalizace struktury počítačové sítě - zajištění optimální dostupnosti zařízení a dat
- kontrola uživateli používaných programů, legálnost, návrh nápravy
- plánování - plán rozvoje IT, životní cyklus, předvídatelné náklady, úspory spojené s opravami a výpadky zastaralých zařízení
- školení zaměstnanců